Za mną 2 tygodnie codziennych ćwiczeń. Raz było mi gorzej się za nie zabrać, innym razem łatwiej – standard. ;)  Na pewno rozpisany harmonogram znacznie ułatwił mi to zadanie. Co więcej, jedna z Was podsunęła mi świetny pomysł z karteczkami:

komentarz

Tak też zrobiłam. Na każdej karteczce dodatkowo napisałam, jakiego zadania mam się dzisiaj podjąć ;)  Ćwiczyłam regularnie codziennie ok. godz. 17. Dzisiaj złapałam się na tym, że po powrocie do mieszkania podeszłam do miejsca z karteczkami (czyli można to chyba podpiąć pod ukształtowanie tego nawyku ;) ), których oczywiście już nie było- czas więc na obmyślenie kolejnego planu. 

plan dwa tygodnie

Jak widzicie, w porównaniu do poprzedniego, nie jest on wyjątkowo odkrywczy. Nie miałam w ostatnim czasie na tyle wolnej chwili, aby zająć się ogarnianiem nowych programów ćwiczeń. Tak więc kolejne 2 tygodnie będą opierać się znowu na ćwiczeniach z Mel B, Ewą i jodze i kontynuacji squat challenge. 

1

Pod poprzednim postem wyraziłyście entuzjazm co do mojego skromnego harmonogramu ;) Mam nadzieję, że trwacie w postanowieniu razem ze mną! :) Kto się nie poddał? Ręka do góry!! :) 

Łapcie trochę motywacji i ćwiczymy dalej!!!! :)

2

4

8

6

12

11

13

ostatnie

9

 

29 KOMENTARZE

  1. werka92

    Zdjęcia + plan = <3 <3 na wiosnę będdziemy FIT!

  2. super wpis, zdjęcia dodatkowo inspirują i dają kopa.
    Plan dzisiaj drukuję i zaczynam :)

  3. Hania

    Jak zwykle łapię łyka motywacji i zabieram się do pracy!

  4. Kaja

    Poprzedni plan ukończony, razem z Tobą zabieram się za kolejny :) Widzisz jakiś efekt po przysiadach? u mnie widać! mam nadzieję, że to nie tylko efekt placebo :P heheh:P pozdrawiam! :* :* :*

  5. dotka

    Boże, tez chce wyglądać tak jak te laski ze zdjęć!!!!!!!!!

  6. Ola

    Kaja, zaczęłaś z Agą ćwiczyć, czy coś wczesniej, ze juz widzisz efekty?

  7. Kasik

    Wspaniałe fotki!!!!!!!!!!!!!!! <3

  8. Ulka

    Ostatni napis mnie przekonał ;) Wcześniej nie znałam Twojego bloga. Łączę oba plany w jeden, zobaczymy co z tego wyjdzie! :)

  9. roksana

    Usunęłas hula hop??????????????? Czemu????????????

  10. Paulina

    o co chodzi z peelingiem kawowym, co on ma do ćwiczeń?

  11. Isia

    bozebozeboze jakie mega motywacje <3 <3 <3 chcę miec taki tylek jak ta laska na ostatnim zdjeciu, da się tak?

  12. do isia

    Isia, da! będziemy taki mieć :)

  13. Olaaaaaa

    jaram się tym ostatnim zdjęciem :P <3333

  14. Treska

    zaczęłam z Tobą i ćwiczę dalej :) jedziemy!

  15. anonimowy

    Ulka, chcesz nabawić się kontuzji? to powodzenia, połącz nawet i cztery

  16. Julka

    Fajny plan, ułatwia wiele;) ja sobie drukuje i mobilizuje mnie w 100% :*

  17. Przystanek Uroda

    @Roksana, usunęłam, bo mam za lekkie i nawet jak kręce nim naprawdę długo, to i tak mam wrażenie, że niewiele mi to daje… Muszę jakieś cięższe skombinować albo włożyć coś do środka, popracuję nad tym, dam znać co i jak ;)

  18. Przystanek Uroda

    @Paulina, peeling kawowy, to najlepszy sposób na pozbycie się cellulitu – zaparzasz kawę, pijesz (albo i nie;) ) a pozostałe fuski łączysz z oliwką, czy żelem pod prysznic no i masz mega peeling ;) POLECAM!!

  19. Zastanawiam się, czy moja zgodziła by się ćwiczyć ze mną, artykułu jej nie pokażę, bo mi się oberwie za oglądanie fotek …

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here