Już od prawie dwóch tygodni, trwa akcja #zostańwdomu. Zamknięte szkoły, uczelnie, konieczność spędzania czasu wolnego w domu. W tym czasie nieczynne są również siłownie i nie ma grupowych zajęć fitness. Dla części trenujących osób może to być całkiem nowa rzeczywistość ;) . Na szczęście pozostają nieśmiertelne „dywanówki”. To dobry moment, żeby sobie o nich przypomnieć! Taki trening również przyczyni się do poprawy Twojego zdrowia, kondycji oraz sylwetki. 

ćwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu – jak zacząć?

Do rozpoczęcia ćwiczeń w domu nie potrzebujemy właściwie nic więcej niż… podłogi. W praktyce dobrze jest mieć matę do ćwiczeń. Polecane są również obciążenia na kostki i nadgarstki, taśmy do ćwiczeń (gumy), ale o tym w innym wpisie. Na dziś potrzebujemy kawałek podłogi i matę.

Jakie ćwiczenia w domu?

  • Ewa Chodakowska

Ewy nie muszę na pewno nikomu przedstawiać. Można ją lubić lub nie, ale trzeba jej przyznać jedno – jej ćwiczenia to prawdziwy ogień. Boczki, mięśnie nóg i poprawa kondycji – to wszystko gwarantuje nam nieśmiertelny SKALPEL. Ewa oczywiście ma mnóstwo innych zestawów ćwiczeń. Wszystkie znajdziecie na platformie BeActive.pl , a niektóre są dostępne darmowo na YouTube.

Ewa też pomaga na swoim Instagramie. Prezentuje zestawy ćwiczeń, jadłospisy na cały tydzień, a przy tym wspiera i motywuje.

  • Mel B

Nie mogło tu zabraknąć mojej ulubionej Mel B. Jeżeli mam się przyznać, to ulubionej zapewne tylko dlatego, że treningi Mel są krótkie, intensywne i naprawdę dają efekty. Ja z Mel B zawsze ćwiczyłam z obciążeniami na kostki. Moje ulubione zestawy to brzuch i pośladki:

A skoro jesteśmy przy krótkich treningach, to pokażę Wam jeszcze jeden sztos – 8 MINUTE BUNS

To ćwiczenia, które towarzyszyły mi jeszcze w liceum. Na pewno odbiegają jakością od współczesnych treningów, ale są naprawdę intensywne i trwają tylko 8 MINUT!
Oczywiście wcześniej rozgrzewka!

A teraz coś poważniejszego…

  • Monika Kołakowska – moje ostatnie odkrycie

Chciałoby się napisać, że ćwiczenia z Moniką to czysta przyjemność, ale wiemy jak to jest ;) W każdym razie – efekty są! Zarówno w wyglądzie, jak i w samopoczuciu. Jeżeli znudziły Wam się ćwiczenia z najpopularniejszymi trenerkami całej Polski, to koniecznie zajrzyjcie do Moniki:

Na kanale YouTube u Moniki znajdziecie tak dużo treningów, że właściwie codziennie możecie ćwiczyć coś innego!

YouTube – Monika Kołakowska
Instagram – @monikolakowska

  • Marta – Codziennie Fit / również może być Wam już doskonale znana.

Marta na swoim kanale zamieszcza zarówno filmy z treningami, jak i porusza ważne dla trenujących – początkujących i nieco bardziej zaawansowanych – tematy. Co jeść? Czy brać białko? Jakie sprzęty do ćwiczeń w domu nam się przydadzą? Odpowiedzi na te, a także na wiele innych pytań, znajdziecie u Marty:

YouTube – Codziennie Fit
Instagram – codziennie_fit

  • Mistrzyni ćwiczeń na pośladki – Gosia Włodarczyk.

Gosia dobiera odpowiednie programy ćwiczeń do kształtu pośladków. Oczywiście nie tylko, ale domyślam się, że tym najbardziej Was przekonam, żeby do niej zajrzeć:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Zestaw ćwiczeń na pośladki w kształcie odwróconego serca 🧡👉🍑 To bardzo ładny kształt pośladka – ale jeśli marzysz o okrągłej pupie to warto zwrócić uwagę na ćwiczenia mięśnia pośladkowego wielkiego (poprzedni zestaw) oraz na rozbudowę mięśni pośladkowego średniego i małego. Dziś pokazuje ćwiczenia które zbliża Twoje pośladki do ideału – krągłej pupy. 1️⃣ pierwszy film to ćwiczenie na aktywację pośladków 2️⃣ kolejne to lekkie ćwiczenia dla początkujących, które możesz nawet zrobić bez gumy 3️⃣ od 5 filmu ćwiczenia są dla zaawansowanych, osób już trenujących, bez problemów z działaniem brzucha czy dna miednicy! 4️⃣ wszytko robicie po 12 powtórzeń w 3-4 seriach a na koniec koniecznie się rozciągnięcie lub rolujcie pośladki! 🚷 zachęcam do zostania w domu i ćwiczeń w domu! Dajcie znać czy czujecie 🔥🔥🔥

Post udostępniony przez Gosia Włodarczyk (@pani_fizjotrener)

Gosia Włodarczyk publikuje swoje video z ćwiczeniami na Instagramie.
Instagram – @pani_fizjotrener

Internet oferuje nam tak wiele darmowych treningów do wykonania w domu, że grzechem byłoby z tego nie skorzystać. Pamiętajcie, że ćwiczenia to nie tylko piękna sylwetka, to także zdrowie i lepsze samopoczucie.

7 KOMENTARZE

  1. Teraz można się tak łatwo zasiedzieć… Dziękuje za ten wpis z chęcią skorzystam

  2. Ja ćwiczę w domu od kilku lat. Niestety przez ostatnie dwa miesiące miałam przerwę z powodu kontuzji stawu kolanowego. Na szczęście jest już lepiej i wkrótce czeka mnie rehabilitacja. Mam nadzieję, ze szybko będę mogła wrócić do treningów.

  3. Skima

    Sama staram się regularnie cwiczyć w domu. Wcześniej chodziłam na siłownie jednak koronawirus sprawił, ze doceniłam ćwiczenia własnie w domu :) Ćwiczenia w domu są wygodniejsze, łatwiej jest mi się do nich zmobilizować bo nie muszę nigdzie wychodzić na zewnątrz. Poza tym na youtubie jest bardzo wiele dobrych filmików pokazujących co mam robić.
    Jesli chodzi o jednak o walkę z cellulitem to nie obędzie się bez odpowiedniego kremu:
    https://www.epiotrkow.pl/news/Krem-na-cellulit–wybierz-skuteczny,39623

    U mnie super dzialanie dał koncentrat Vialise. O wiele lepszy niż to co mozna znaleźć w drogeriach.

  4. O zdrowie należy dbać każdego dnia, a najlepiej poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowie odżywianie. Należy też skorzystać z porad specjalistów, aby poprawić jakość swojego zdrowia.

  5. Aktywnośc fizyczna jest bardzo ważna dla zachowania zdrowia. Akurat ja nie do końca ćwiczę w domu – bo podstawą moich ćwiczeń jest bieganie. Polecam każdemu. Na poczatku myślałam, że nie dam rady przebiec kilku kilometrów, ale apetyt rósł w miarę jedzenia i pokonywałam kolejne odcinki. Dodatkowo w domu robię trochę przysiadów i brzuszki żeby troszczę podkreślić partie ciała, które przykuwają oko :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here