Już od prawie dwóch tygodni, trwa akcja #zostańwdomu. Zamknięte szkoły, uczelnie, konieczność spędzania czasu wolnego w domu. W tym czasie nieczynne są również siłownie i nie ma grupowych zajęć fitness. Dla części trenujących osób może to być całkiem nowa rzeczywistość ;) . Na szczęście pozostają nieśmiertelne „dywanówki”. To dobry moment, żeby sobie o nich przypomnieć! Taki trening również przyczyni się do poprawy Twojego zdrowia, kondycji oraz sylwetki. 

ćwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu – jak zacząć?

Do rozpoczęcia ćwiczeń w domu nie potrzebujemy właściwie nic więcej niż… podłogi. W praktyce dobrze jest mieć matę do ćwiczeń. Polecane są również obciążenia na kostki i nadgarstki, taśmy do ćwiczeń (gumy), ale o tym w innym wpisie. Na dziś potrzebujemy kawałek podłogi i matę.

Jakie ćwiczenia w domu?

  • Ewa Chodakowska

Ewy nie muszę na pewno nikomu przedstawiać. Można ją lubić lub nie, ale trzeba jej przyznać jedno – jej ćwiczenia to prawdziwy ogień. Boczki, mięśnie nóg i poprawa kondycji – to wszystko gwarantuje nam nieśmiertelny SKALPEL. Ewa oczywiście ma mnóstwo innych zestawów ćwiczeń. Wszystkie znajdziecie na platformie BeActive.pl , a niektóre są dostępne darmowo na YouTube.

Ewa też pomaga na swoim Instagramie. Prezentuje zestawy ćwiczeń, jadłospisy na cały tydzień, a przy tym wspiera i motywuje.

  • Mel B

Nie mogło tu zabraknąć mojej ulubionej Mel B. Jeżeli mam się przyznać, to ulubionej zapewne tylko dlatego, że treningi Mel są krótkie, intensywne i naprawdę dają efekty. Ja z Mel B zawsze ćwiczyłam z obciążeniami na kostki. Moje ulubione zestawy to brzuch i pośladki:

A skoro jesteśmy przy krótkich treningach, to pokażę Wam jeszcze jeden sztos – 8 MINUTE BUNS

To ćwiczenia, które towarzyszyły mi jeszcze w liceum. Na pewno odbiegają jakością od współczesnych treningów, ale są naprawdę intensywne i trwają tylko 8 MINUT!
Oczywiście wcześniej rozgrzewka!

A teraz coś poważniejszego…

  • Monika Kołakowska – moje ostatnie odkrycie

Chciałoby się napisać, że ćwiczenia z Moniką to czysta przyjemność, ale wiemy jak to jest ;) W każdym razie – efekty są! Zarówno w wyglądzie, jak i w samopoczuciu. Jeżeli znudziły Wam się ćwiczenia z najpopularniejszymi trenerkami całej Polski, to koniecznie zajrzyjcie do Moniki:

Na kanale YouTube u Moniki znajdziecie tak dużo treningów, że właściwie codziennie możecie ćwiczyć coś innego!

YouTube – Monika Kołakowska
Instagram – @monikolakowska

  • Marta – Codziennie Fit / również może być Wam już doskonale znana.

Marta na swoim kanale zamieszcza zarówno filmy z treningami, jak i porusza ważne dla trenujących – początkujących i nieco bardziej zaawansowanych – tematy. Co jeść? Czy brać białko? Jakie sprzęty do ćwiczeń w domu nam się przydadzą? Odpowiedzi na te, a także na wiele innych pytań, znajdziecie u Marty:

YouTube – Codziennie Fit
Instagram – codziennie_fit

  • Mistrzyni ćwiczeń na pośladki – Gosia Włodarczyk.

Gosia dobiera odpowiednie programy ćwiczeń do kształtu pośladków. Oczywiście nie tylko, ale domyślam się, że tym najbardziej Was przekonam, żeby do niej zajrzeć:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Zestaw ćwiczeń na pośladki w kształcie odwróconego serca 🧡👉🍑 To bardzo ładny kształt pośladka – ale jeśli marzysz o okrągłej pupie to warto zwrócić uwagę na ćwiczenia mięśnia pośladkowego wielkiego (poprzedni zestaw) oraz na rozbudowę mięśni pośladkowego średniego i małego. Dziś pokazuje ćwiczenia które zbliża Twoje pośladki do ideału – krągłej pupy. 1️⃣ pierwszy film to ćwiczenie na aktywację pośladków 2️⃣ kolejne to lekkie ćwiczenia dla początkujących, które możesz nawet zrobić bez gumy 3️⃣ od 5 filmu ćwiczenia są dla zaawansowanych, osób już trenujących, bez problemów z działaniem brzucha czy dna miednicy! 4️⃣ wszytko robicie po 12 powtórzeń w 3-4 seriach a na koniec koniecznie się rozciągnięcie lub rolujcie pośladki! 🚷 zachęcam do zostania w domu i ćwiczeń w domu! Dajcie znać czy czujecie 🔥🔥🔥

Post udostępniony przez Gosia Włodarczyk (@pani_fizjotrener)

Gosia Włodarczyk publikuje swoje video z ćwiczeniami na Instagramie.
Instagram – @pani_fizjotrener

Internet oferuje nam tak wiele darmowych treningów do wykonania w domu, że grzechem byłoby z tego nie skorzystać. Pamiętajcie, że ćwiczenia to nie tylko piękna sylwetka, to także zdrowie i lepsze samopoczucie.

1 KOMENTARZ

  1. Teraz można się tak łatwo zasiedzieć… Dziękuje za ten wpis z chęcią skorzystam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here