Aerobiczna 6 Weidera, czyli sposób na piękny brzuch?

O tej formie ćwiczeń pisałam już Wam na blogu.  W marcu, kiedy zaczęłam serię ćwiczeń zalewałam Was również inspiracjami i motywacjami na fanpage’u. Te wszystkie zdjęcia i cytaty naprawdę pomagały mi ruszyć swoje 4 litery do ćwiczeń.

Aerobiczna “szóstka” Weidera, czyli A6W, to zestaw 6 aerobowych ćwiczeń fitness. Ćwiczenia z tego zestawu wykonuje się bez żadnych przerw. Najważniejszym elementem w treningu jest tak zwany moment bezruchu, w którym to zatrzymujemy się. Wtedy to właśnie nasze mięśnie są maksymalnie napięte (2-3 sekundy). Więcej informacji na temat poszczególnych ćwiczeń znajdziecie tu:  A6W .

Ćwiczenia wykonujemy przez 42 dni. W harmonogramie zostały podane poszczególne ilości ćwiczeń na określone dni:

a6w

No i teraz najważniejsze! :)

Pierwsze efekty zauważyłam już po kilkunastu dniach. W połowie, czyli ok. 20 dnia zaczynałam powoli się poddawać- ćwiczenia zaczynały wydawać mi się nudne i coraz bardziej się dłużyły. Powoli na boku rozglądałam się za jakimiś zastępcami: treningi z Ewą,  czy z Mel B zaczynały być nad wyraz kuszące. Wtedy przypomniałam sobie jakie efekty dały mi te ćwiczenia w liceum i postanowiłam choćby nie wiem co, dobrnąć do końca. No i udało się! :)

Oto moje efekty:

a6w efekty

Mnie one całkowicie satysfakcjonują:) Aby utrzymać efekt ćwiczę ok. 3 razy w tygodniu. Korzystam ze wspomnianych już wyżej treningów Ewy Chodakowskiej, Mel B, a ostatnio bardzo spodobał mi się cykl ćwiczeń z Zuzką .

A Wy lubicie ćwiczyć? macie swoje ulubione programy trenerskie? A może też udało Wam się zrobić A6W? :) Pochwalcie się swoimi osiągnięciami!