Piątkowy wieczór 27 sierpnia w hotelu Marriott w Warszawie upłynął pod hasłem You are a masterpiece. W kameralnym gronie lekarzy medycyny estetycznej szwajcarsko-włoska marka produktów dermatologicznych IBSA Group, obecna już w ponad 80 krajach na całym świecie, celebrowała swoje innowacyjne podejście do branży medycyny estetycznej, a także otwarcie Działu Dermatologii Estetycznej w Polsce.
„Decyzja ta była podyktowana chęcią firmy do nawiązania bezpośrednich relacji z lokalną społecznością medyczną. Oferujemy nie tylko produkty, ale także innowacyjny serwis i partnerstwo w kreowaniu dynamicznie rozwijającego się rynku medycyny estetycznej w Polsce. Wyjątkowość IBSA Derma polega na tym, że w przeciwieństwie do wielu firm na rynku, jej bezpośredniej kontroli podlega cały cykl produkcyjny – zaczynając od procesu biofermentacji surowca, a kończąc na produkcie finalnym dostępnym w gotowych do użycia strzykawkach. IBSA Derma opiera swoją komunikację na odważnym hasłach, które wyrażają brak zgody na jeden kanon piękna, czy ucieczkę od autentycznych rysów twarzy poprzez zabiegi medycyny estetycznej – zachowanie naturalnej ekspresji twarzy to element filozofii marki’’ – mówił w trakcie wydarzenia Marek Dończyk, Sales and Marketing Manager polskiego oddziału IBSA Derma.
W portfolio IBSA Derma znajdziemy takie produkty jak: PROFHILO®, Aliaxin® i VISCODERM®
Fantastyczne spotkanie poprowadził Olivier Janiak, a o oprawę muzyczną zadbała Julia Pietrucha. Kolacja była wstępem do sobotniego (tj 28.08) szkolenia lekarzy z zastosowania innowacyjnych produktów ALIAXIN. Wspomniane produkty są przeznaczone do przywracania objętości skóry, korekcji konturu oraz wypełniania zmarszczek i nierówności skóry.
Fundamentalne aspekty definiujące produkty to integracja z tkanką, wiele kombinacji kwasu hialuronowego o różnej masie cząsteczkowej, duża spójność i czystość kwasu hialuronowego – w celu zachowania naturalnej ekspresji twarzy.
Warto zapamiętać zarówno tego producenta jak i sam produkt ALIAXIN, połączenie szwajcarskiej precyzji z włoskim zamiłowaniem do piękna gwarancja, że o produkcie będzie głośno.
Artykuł sponsorowany