Każda kobieta lubi być uważnie wysłuchana, a prawdę tę śmiało można również odnieść do kwestii pielęgnacji. Marki, które bacznie wsłuchują się w nasze potrzeby, w mig zyskują nasze uznanie i zaufanie. Do tego elitarnego grona z pewnością można zaliczyć markę Bell, której produkty na stałe wpisały się już na listę kosmetycznych „pewniaków”.
Czy droższe znaczy lepsze?
Czy spełnianie najwyższych standardów jakości za każdym razem równoznaczne jest z wysoką ceną kosmetyków? Niejednokrotnie mieliśmy już okazje przekonać się na własnej skórze, że produkty z nieco niższej półki cenowej niekiedy nie tylko niczym nie odbiegają od swoich droższych odpowiedników, ale również potrafią pozytywnie zaskoczyć licznymi mocnymi stronami. Stosowanie nowoczesnych technologii czy stała współpraca ze specjalistami w zakresie medycyny to już nie tylko domena kosmetyków luksusowych, lecz w zasadzie powszechnie stosowane wśród producentów praktyki. Kosmetyki Bell są tego najlepszym potwierdzeniem, od ponad trzech dekad dostarczając konsumentom wartościowe propozycje zgodne z ich zapotrzebowaniem oraz aktualnymi trendami. O sukcesie marki świadczy chociażby jej fenomenalna ekspansja osiągnięta na przestrzeni lat – na chwilę obecną kosmetyki Bell rozpoznawalne są w kilkudziesięciu krajach na pięciu kontynentach.
Coś dla wymagających: Bell Hypoallergenic
Trzeba przyznać, że portfolio marki Bell jest imponująco szerokie – znajdziemy tam zarówno całą gamę kosmetyków kolorowych (zarówno dla początkujących adeptów sztuki makijażu, jak i tych o bardziej zaawansowanych zdolnościach w tej dziedzinie), jak i godne uwagi propozycje pielęgnacyjne. Lwia część odbiorców może kojarzyć markę Bell z kultową już serię Bell Hypoallergenic, która wychodzi naprzeciw potrzebom przede wszystkim cery wrażliwej. Bell Hypoallergenic to produkty w głównej mierze pozbawione kontrowersyjnych składników, które mogą wywoływać niepożądane reakcje alergiczne – dzięki takiemu rozwiązaniu osoby obdarzone nawet wyjątkowo delikatną skórą mogą bez przeszkód szlifować swoje makijażowe umiejętności. Wśród produktów z serii Bell Hypoallergenic znajdziemy niemalże wszystko, czego dusza zapragnie – od podkładów i korektorów przez cienie do powiek czy eyelinery aż po pomadki i konturówki do ust.
Najciekawsze propozycje marki Bell
Marka Bell oferuje także różne niesztampowe rozwiązania, które właściwie redefiniują pojęcie pielęgnacji i makijażu. Przykładem są na przykład sztyfty przeciwsłoneczne z SPF50+. które doskonale sprawdzą się podczas letnich szaleństw w wodzie (są mega odporne na ścieranie i wilgoć), a dzięki swoim oryginalnym wersjom kolorystycznym (do wyboru jest odcień biały, złoty, różowy i niebieski) zamienią ochronę przed słońcem w doskonałą zabawę. Ciekawą propozycją jest także puder utrwalający z kwasem hialuronowym – podobnie jak wielu innych producentów, również marka Bell postanowiła skorzystać z bogactwa naturalnego, stosując składnik aktywny niezawodny, jeśli chodzi o właściwości nawilżające. Takie rozwiązanie gwarantuje naturalne wykończenie makijażu bez ryzyka wysuszenia skóry – nawet jeśli jesteśmy posiadaczami cery, której brakuje optymalnego nawodnienia. Nie sposób nie wspomnieć także o pomadkach Bell – ciekawostka: to właśnie pomadka była pierwszym krokiem do tak ogromnego sukcesu marki! Wśród mnóstwa wariantów znajdziemy między innymi linię Bell Colour Lipstick – produkty o przyjemnie kremowej konsystencji, która do zera minimalizuje ryzyko ścierania się czy rolowania, nawet przy wielokrotnej aplikacji w ciągu dnia. Wiele nasyconych odcieni, trwałość i wygoda stosowania – to brzmi jak must have w każdej torebce!
Wielokierunkowe spojrzenie marki Bell na potrzeby swoich odbiorców widoczne jest w niemal każdym produkcie wychodzącym spod jej skrzydeł. To bardzo cieszy – jako konsumenci jesteśmy bowiem coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie, wymagający, dlatego dobrze wiedzieć, że istnieją marki, które potrafią dotrzymać nam kroku. Nie zwalniajmy zatem tempa i podkreślajmy swoją wartość – jak widać, mamy do tego mnóstwo wartościowych narzędzi!
Artykuł sponsorowany