Akcja Motywacja!

Akcja Motywacja!

Akcja Motywacja!

przez 11/09/2013 komentarzy

Tegoroczne wakacjowanie i plażowanie już zapewne za nami ;) . Nie możemy jednak jesienią i zimą zapominać o swoim ciele. Podobno ukształtowanie się lub zmiana nawyku trwa 21 dni. Dzisiejszym wpisem chcę przekonać Was (i mnie ;) ), że można ukształtować w sobie nawyk ćwiczeń. Tak więc, przedstawiam Wam mój skromny plan treningowy na najbliższe 2 tygodnie (po 14. dniach zobaczymy, co wyszło, co nie, co należy poprawić itd.) , kilka inspirujących zdjęć i porządną dawkę motywacji!

  • Na początek kilka słów o Squat Challenge.

Wyzwanie, to polega na robieniu przez 30 dni przysiadów według rozpiski, zgodnie z którą każdego dnia zwiększa się ilość powtórzeń.

wyzwanie 150

Po wyzwaniu nie spodziewam się cudów ;) dlatego też nie będą to jedyne ćwiczenia, jakie zamierzam wykonywać w tym miesiącu. Aby jednak plan przyniósł nam chociaż minimalne efekty musimy wiedzieć jak prawidłowo wykonywać przysiady:

images (1)

Jeżeli ten obrazek instruktażowy, to dla Was za mało, to zachęcam do wpisania na youtube hasła: jak prawidłowo wykonywać przysiady.

A tak wygląda mój dwutygodniowy plan:

plan miesiac

Oprócz squat challenge w mojej tabeli znalazły się ćwiczenia z osławioną Ewą Chodakowską i Mel B.

Ćwiczenia z Mel B, to +/- 10-minutowe programy na poszczególne partie ciała. Proponowany codzienny zestaw znajdziecie np. TU.

Beginners Power Vinyasa Yoga, to rozluźniający trening angażujący całe ciało. Nie potrzebujemy do niego żadnego sprzętu- wystarczy podłoga lub mata. Świetnie relaksuje i wycisza ;) Całość znajdziecie TU

Program już testowałam kilka razy, polecam! 

Dlaczego akurat od poniedziałku?

Brzmi trochę jakbym chciała odłożyć start na jak najpóźniej. Nie planuję jednak ćwiczeń w tym tygodniu, bo i tak wiem, że nie znajdę na nie czasu (tak, nawet tych 10. minut ;) )  Rozpisałam więc realny plan, który mam nadzieję w pełni zrealizować. Myślę, że pomogą mi w tym motywujące zdjęcia, na które co rusz wpadam gdzieś w necie. Oto mała dawka inspiracji dla Was: 

MOTYWACJE

tumblr_migal30Pa21r8n7iuo1_500_large

motywacja 3

motywacja 4

1150972_709751035706322_798207834_n

9252_707743512573741_11251363_n

1011560_691612017520224_1645989461_n

grupa_photo_29_www

Pamiętajcie, że jeżeli dziś zrobicie coś, czego innym się nie chce, to jutro będziecie miały to, czego inni pragną! ;) 

To jak, dołącza ktoś do mnie? :) :) :)

35

Dołącz do rozmowy
  1. dr Lifestyle
    #1 dr Lifestyle 11 września, 2013, 17:08

    Palec pod budkę, dołączam! :) Ewkę i Mel B już wdrożyłam, dołożę przysiady:)

    Odpowiedz
  2. Bejdzia
    #2 Bejdzia 11 września, 2013, 17:16

    i ja też!

    Odpowiedz
  3. yo_asia
    #3 yo_asia 11 września, 2013, 17:51

    Chętnie! zdjęcia bardzo bardzo motywujące :)

    Odpowiedz
  4. Kaja
    #4 Kaja 11 września, 2013, 17:57

    Ja startuję z wyzwaniem przysiady :)

    Odpowiedz
  5. Kasia
    #5 Kasia 11 września, 2013, 18:02

    Ja robię już 2 tygodnie ewę a po każdym jej treningu na koniec dorzucam 2x Mel B (program wedle życzenia i ochoty) i powiem szczerze, ze efektów jeszcze nie widzę oczywiście prócz lepszego samopoczucia;-) czekam cierpliwie aż coś się ruszy. Trzymam kciuki i powodzenia!:-)

    PS pożądany to przez ‚ż’;-)

    Odpowiedz
  6. Isia
    #6 Isia 11 września, 2013, 18:03

    Megamegamega motywujące zdjęcia, tez chcę ćwiczyc!!

    Odpowiedz
  7. Olka
    #7 Olka 11 września, 2013, 18:18

    czyli zaczynamy od poniedziałku? ;)

    Odpowiedz
  8. monique
    #8 monique 11 września, 2013, 18:25

    dziewczyny! niestety przysiady to ćwiczenie bardzo obciążające dla stawów kolanowych. ja miałam naprawdę niewielkie problemy z kolanami, lekarz nie zabronił mi żadnych sportów poza właśnie przysiadami. stwierdził, że zabójstwo i za duże obciążenie dla chrząstek. jeśli chcecie uniknąć naprawdę uciążliwych dolegliwości i rehabilitacji, to unikajcie przysiadów, jak ognia…

    Odpowiedz
  9. rudka
    #9 rudka 11 września, 2013, 19:23

    Przekonałaś mnie ;)

    Odpowiedz
  10. Paula
    #10 Paula 11 września, 2013, 19:26

    dlatego polecam rowerek-zwykły póki pogoda, albo stacjonarny- to najbezpieczniejszy sport jeżeli chodzi o stawy i nie myślcie, że działa tylko na pupę i nogi- pracuje wiele mięśni :)

    Odpowiedz
  11. Przystanek Uroda
    #11 Przystanek Uroda Autor 11 września, 2013, 19:40

    @monique, jak tylko poczuję, że z moimi kolanami jest coś nie tak, to zrezygnuję z kontynuowania wyzwania! :)

    Odpowiedz
  12. ewka
    #12 ewka 11 września, 2013, 19:47

    motywacje ekstra :] ćwiczymy!

    Odpowiedz
  13. jovita
    #13 jovita 11 września, 2013, 20:04

    Pomożecie? Pomożemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  14. N.
    #14 N. 11 września, 2013, 20:25

    Jest wśród was ktoś, kto skonczyl cale wyzwanie squat? Jestem bardzo ciekawa efektów…

    Odpowiedz
  15. werka92
    #15 werka92 11 września, 2013, 20:37

    N, prosze, oto efekty. To zdjęcie bardziej mnie zmotywowało niż twoje inspiracje. Chętnie przyłączę się do wyzwania:

    https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/tumblr_me7j1aOBrU1rotm8ko1_500.png

    Odpowiedz
  16. N.
    #16 N. 11 września, 2013, 20:43

    werka, wydaje mi sie, ze to nie jest ta sama pupa :P :P

    Odpowiedz
  17. werka92
    #17 werka92 11 września, 2013, 20:51

    no ta sama nie, bo po squatach jedna :D hehe

    Odpowiedz
  18. werka92
    #18 werka92 11 września, 2013, 20:53

    Wolę wierzyć, że to ta sama, przynajmniej zrobię wyzwanie :) Zrób i Ty!

    Odpowiedz
  19. Tomek
    #19 Tomek 11 września, 2013, 21:29

    Dziewczyny, nie żadne wyzwania sryzwania – na siłkę i wszystko się podniesie. Pozdrawiam :]

    Odpowiedz
  20. Madzik
    #21 Madzik 11 września, 2013, 21:59

    Na sam fakt przeczytania wiadomości o zrobieniu 150 przysiadów jednego dnia już bola mnie kolana….

    Odpowiedz
  21. Kaja
    #22 Kaja 11 września, 2013, 22:18

    Nie marudzić, robimy! OD poniedziałku 3,2,1 start!:)

    Odpowiedz
  22. Olka
    #23 Olka 11 września, 2013, 22:22

    A Będziesz nam przypominała na fejsie i motywowała? ;)

    Odpowiedz
  23. Olka
    #24 Olka 11 września, 2013, 22:23

    mam słabą pamięć :P

    Odpowiedz
  24. Smolarek
    #25 Smolarek 11 września, 2013, 23:34

    Przyklej sobie karteczki z napisanymi ćwiczeniami. Na kazdy dzień jedna karteczka. Po wykonaniu zadania -odklejaj :) Po 21 dniach się zdziwisz, że nie ma karteczki i sama wykombinujesz dalsze ćwiczenia :) Wytrwałości i cierpliwości życzę! <3

    Odpowiedz
  25. Olka
    #26 Olka 12 września, 2013, 00:05

    świetny pomysł z tymi karteczkami :) Ja zaraz robię! dzięki Smolarek :)

    Odpowiedz
  26. Czytelniczka
    #27 Czytelniczka 12 września, 2013, 07:12

    Już nie mogę doczekać się poniedziałku :)

    Odpowiedz
  27. Przystanek Uroda
    #28 Przystanek Uroda Autor 12 września, 2013, 08:43

    Cieszę się Dziewczyny z Waszego zainteresowania ćwiczeniami :)
    @Smolarek, karteczki to naprawdę dobry pomysł, wypróbuję :)

    Odpowiedz
  28. Przystanek Uroda
    #29 Przystanek Uroda Autor 12 września, 2013, 09:01

    @Kasia, pożądany przez „ż”, ale porządny przez „rz” :P

    Odpowiedz
  29. Kasia
    #30 Kasia 12 września, 2013, 22:38

    teraz widzę, coś mi się mieniło w oczach wczoraj :P zgońmy to na zmęczenie po ćwiczeniach;) pozdrawiam!

    Odpowiedz
  30. www.DeeZee.pl
    #31 www.DeeZee.pl 12 września, 2013, 22:48

    Cieszymy się ze jesteś fanka DeeZee i wiernie siedzisz nasz profil na FB! <3

    Pozdrawiamy,
    http://www.DeeZee.pl

    Odpowiedz
  31. chwilowki
    #32 chwilowki 16 września, 2013, 04:19

    I like what you guys are up also. Such clever work and reporting! Keep up the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my web site :)

    Odpowiedz
  32. Angelina
    #33 Angelina 17 września, 2013, 22:30

    Dzięki Tobie zaczęłam dziś przysiady i A6W! Jestem mega zmotywowana! Strasznie się cieszę, że trafiłam na Twoje posty. Dziękuję i pozdrawiam :)

    Odpowiedz
  33. photoshop cs6
    #34 photoshop cs6 23 września, 2014, 03:41

    This is a great way to post-process landscapes because you have more control then your S-Curve technique.
    Expecting much from their hatchback, Toyota Etios Liva
    they plan to make 10 per cent contribution small car segment of the automobile mart in India till this year ends.
    A team of UCLA researchers from the California Nano – Systems Institute, the UCLA Henry Samueli School
    of Engineering and Applied Science and UCLA’s Department of Chemistry and Biochemistry have demonstrated high-performance, solution-processed,
    visibly transparent polymer solar cells through
    the incorporation of near-infrared light-sensitive polymer and
    using silver nanowire composite films as the top transparent electrode.

    Stop by my web page photoshop cs6

    Odpowiedz

Twój komenarz został dodanyTwój adres e-mail nie zostanie upubliczniony